Plasirati neki proizvod na veliko tržište možda i nije tako zahtevan posao, ali izdvojiti ga u moru konkurencije i učiniti da se on probije u sam vrh, da zavlada tim tržištem jeste veoma zahtevan posao. Upravo zbog sve većeg proširenja tržišta u raznim oblastima, vlasnici određenih proizvoda stalno vode polemiku oko toga na koji način je najbolje predstaviti i istaći svoj proizvod. Ključ dobrog plasmana na jednom tržištu ne čini samo kvalitet tog prizvoda već i njegova kvalitetna reklama. Zbog toga je marketing oblast poslovanja koji nikada neće odumreti, koji će se stalno menjati, usavršavati i napredovati. I uvek će se činiti da nam je potrebniji nego ikada.
Neverovatno veliku ulogu u kvalitetnom marketingu današnjice igra dobra, odnosno profesionalna fotografija. Da, fotografije Vaših proizvoda zaista mogu biti presudne u tome koliko će se Vaš proizvod istaći na tržištu, kako će se plasirati, odnosno koliko će se prodavati. Razmislite samo – koji sve načini reklamiranja postoje? Imamo video reklame na televiziji i internetu, zatim reklame u novinama, časopisima, razne promotivne materijale u vidu pamfleta, kataloga i prospekata, kao i razne interent prezentacije u vidu web sajtova, blogova, facebook stranica i sl. Za poslednja tri načina reklamiranja, koja su ujedno i najpopularniji načini marketinga današnjice, presudne su kvalitetne fotografije.
Stavite se sami u ulogu potencijalnog klijenta/mušterije kome su uručili jedan katalog koji nije profesionalno urađen, gde se vidi da je ne vešta ruka fotografisala proizvod – koja će biti Vaša prva reakcija na to? Neprofesionalizam? Iz čega sledi – neozbiljnost? Vrlo je važno svaki deo marketniga uraditi veoma pedantno, a pogotovo kada je reč o nečemu što bi trebalo da predstavi Vaš proizvod u najboljem mogućem svetlu, kao što to čini dobra profesionalna fotografija. Veoma često nailazili smo na primere da proizvodi u stvarnosti uopšte ne deluju kao na fotografiji, u nekim slučajevima, kod profesionalnih fotografija, oni deluju daleko kvalitetnije, dok u drugim slučajevima oni zaista vredni i kvalitetni proizvodi zbog amaterske fotografije ne prikazuju ni upola kvalitet koji poseduju. Dakle, imajte na umu da dobra fotografija proizvoda u Vašem katalogu ne služi samo radi prezentacije već i kao odgovor na ono što konkurencija ima da ponudi.
Naša agencija odavno se ne bavi samo fotografisanjem već i istraživanjem uticaja fotografije u marketingu; jer, usluga – fotografisanje proizvoda jedna je od najtraženijih usluga današnjice. S obzirom na naše dugogodišnje iskustvo u ovom poslu, mi tačno znamo na koji način da fotografišemo koju vrstu proizvoda, kako te fotografije posle da korigujemo u kompjuterskim programima i učinimo da Vaš katalog ili propagandni materijal izgleda profesionalno. Takođe, Vaša internet galerija u kojoj se prezentuju Vaši proizvodi sa našim fotografijama može biti profesionalna. Mi nudimo uslugu fotografisanja svih vrsta proizvoda na najbolji mogući način; pod studijskim ili dnevnim svetlom; sa belom pozadinom ili u okviru nekog posebnog aranžmana i dizajna; na našim fotografijama, Vaš proizvod koji želite da reklamirate na bilo koji način, izgledaće poptuno realno, baš kao u stvarnosti, a po potrebi možemo mu, pomoću nama znanih fotografskih trikova, korigovati mane, odnosno istaći prednosti.
Bilo da Vam je potrebna usluga fotografisanja sportskih, modnih, prehrambrenih ili bilo kojih drugih proizvoda – mi ćemo pronaći idealno rešenje za kvalitetnu fotografiju. Vaš proizvod ćemo se potruditi da na fotografiji predstavimo što realističnije i što primamljivije potencijalnim mušterijama; svaki fotografski set biće u dogovoru sa Vama, jer Vi ste naši klijenti, i koliko god da smo mi upućeni u marketnig, Vi ste ti koji najbolje poznaju svoje tržište; jasno je da najkvalitetnija reklamna fotografija proizvoda može doći jedino pomoću dogovora između onih čiji je proizvod (onih koji ga poznaju zaista i koji znaju šta je kod njega najvažnije za dobru prolaznost, koja je ciljna grupa za koju je proizvod namenjen i sl.) i onih koji proizvod profesionalno fotografišu, odnosno između Vas i nas. Svi naši klijenti sa ponosom su dalje delili svoje kataloge, a bolji plasman njihovih proizvoda najbolji nam je pokazatelj koliko smo kvalitetno uradili naš deo zadatka. Ukoliko je i Vama potrebna profesionalna usluga fotografisanja proizvoda ne oklevajte da nas pozovete; putem telefona, takođe možete dobiti sve informacije koje su Vam potrebne, a koje se ne nalaze u ovom članku. Bolja plasiranost Vaših proizvoda pomoću fotografija koje smo mi uradili najbolja je reklama i za naše usluge; pa, hajde da sklopimo posao koji je važan za sve nas!