Fotografisanje specijalnih poslovnih događaja

            korprativno-fotografisanje

Svaka iole ozbiljna firma, udruženje ili organizacija s vremena na vreme prisustvuje ili organizuje stručni seminar, neku konferenciju i sl.    Moderno doba donelo je jednu takvu potrebu za saradnjom i za stalnim usavršavanjima u svakom poslu. Koja god da je oblast delanja u pitanju, savremeno doba zahteva konstantnu nadogradnju; i primetno je koliko razne oblasti stalno napreduju. To je, manje-više, zbog toga jer je mnoštvo delatnosti danas povezano sa tehnologijom, a napretku tehologije nikada kraja, pa samim tim i svim ostalim delatnostima koje su sa njom povezane. Elem, svi ti skupovi su najčešće veoma interesantni, jer se pored novih saznanja, otkrića i usavršavanja ljudi iz iste struke upoznavaju, putuju i druže. Ovakvi stručni skupovi ne dešavaju se baš svake nedelje jer je za to potrebna dobra organizacija (naći stručne ljude koji će da pripreme i održe seminar, odabrati one relevantne koji će na seminaru da prisustvuju i uče), te je vrlo važno da se ima u vidu svaki detalj prilikom organizacije iste. Jedan od nezaobilaznih detalja je svakako profesionalni fotograf koji će taj važan događaj propisno zabeležiti. Imajte u vidu da na ovakvim skupovima svi imaju neku svoju ulogu i niko najčešće nema vremena da fotografiše, a čak i kada bi imao svi znamo da fotografije amatera i fotografije profesionalnog fotografa ne mogu da se porede; pogotovo što se ovaj vid fotografija kasnije, najčešće koristi za propagandne materijale, promocije ili za sastavljanje izveštaja sa seminara. Takođe, u zavisnosti kog tipa je seminar, obuka, skup, fotografije se dalje mogu koristiti za prenošenje podataka svima onima koji nisu mogli da se pojave. Ali, hajde da vidimo šta sve smatramo pod specijalnim poslovnim događajima čije fotografisanje nudimo u ovoj usluzi; ima ih mnogo, te ćemo navesti samo neke, kao što su:

  1.       Stručni poslovni seminari;
  2.       Konferencije;
  3.       Naučni skupovi;
  4.       Važna predavanja;
  5.       Press konferencije;
  6.       Okrugli stolovi;
  7.       Sajmovi, promocije i razne druge prezentacije;
  8.       Proslave godišnjice firme;
  9.       Kokteli i svečani poslovni ručkovi i večere;

Po čemu se izrada ove vrste fotografije razikuje od ostalih i zbog čega Vam je potreban profesionalan fotograf? Pre svega, ova vrsta fotografije specijalnih poslovnih događaja se razlikuje samim tim što je u pitanju poslovna fotografija, odnosno fotografisanje važnih događja za Vašu firmu i Vaše zaposlene. I sami znate koliko ljudi mogu nekada neobično izgledati na fotografijama samo zbog toga jer ih je fotografisala „amaterska ruka“. Kako bi izbegli ovo i slične druge probleme unajmite profesionalnog fotografa koji tačno zna šta Vam je potrebno. Svesni ste toga koliko su ovi događaji važni za Vašu firmu, a ukoliko fotografije deluju neozbiljno, to će umanjiti i samu vrednost istog.

Fotografije sa specijalnih poslovnih događaja Vaše firme najčešće se dalje koriste za izradu propagandnog materijala ili za velike prezentacije. Ne postoji bolji marketinški potez nego kada na poslovni sajam donesete profesionalne fotografije sa ovih događaja, ili čak postere velikih formata. To je jedan od najboljih način da predstavite Vašu firmu i zaista pokažete čime se ona sve bavi, gde se sve njeni zaposleni usavršavaju i šta rade. Razmislite samo na trenutak da li biste voleli da fotografije koje ste sami fotografisali sa sličnih dešavanja budu urađene na velikom formatu i da na nekom svetskom sajmu predstavljaju Vašu firmu? Mi ne sumnjamo da među Vama koji čitate ovaj članak ima veoma darovitih ljudi za fotografisanje koji imaju dobro oko za detalje, i preciznu, mirnu ruku da uhvate pravi trenutak i naprave oštru, kvalitetnu fotografiju; međutim, treba takođe imati u vidu da je potrebna kvalitetna fotografska oprema kako bi te iste fotografije parirale svetskim vodećim firmama; i ne samo oprema, već i dalja obrada fotografija u najnovijim kompjuterskim programima. Pored toga što ove obrade zahtevaju veliko znanje, iskustvo i talenat, one takođe traže i mnogo vremena; zbog svega ovoga, čini se da je najbolje da jedan ovakav posao ipak prepustite profesionalnom timu.

fotografsanje poslovnih prijema

Ukoliko su u pitanju velika predavanja, skupovi sa velikim brojem ljudi i potrebno Vam je dosta kvalitetnih fotografija, mi ćemo poslati više naših fotografa i u dogovoru sa Vama izraditi željene fotografije. U zavisnosti, opet, od teme dešavanja, fokus naših fotografija biće: na važnim i slavnim predavačima; na samoj kompaniji koja je glavni organizator; na brendu i logou koji će se dovoljno primećivati na skoro svakoj fotografiji ukoliko Vam je to neophodno; na rekaciji prisutnih; na novim proizvodima koji se prezentuju; na prostoriji u kojoj se prezentacija obavlja; na toj samoj razmeni iskustava… Mnogo je tema za fotografisanje na ovakvim i sličnim skupovima, Vi verovatno znate koja Vam je vrsta fotografije potrebna te ćemo mi sa zadovoljstvom izraditi upravo takve.

Svesni smo koliko dobra fotografija može da napravi pometnje, izazove pažnju i često bude presudna za sklapanje nekog posla; isto koliko i fotografija lošeg kvaliteta koja može doneti obrunt ishod. Zbog svega toga, mi ćemo u skladu sa Vašim ciljevima izraditi upravo onakve fotografije kakve su Vašoj firmi potrebne za dalju prezentaciju i reklamu; i pored toga, Vaši skupovi i seminari zbog kojih ste proveli noći i noći bez sna, kako bi ste sve organizovali, kako biste istakli firmu i podstakli Vaše zaposlene da se i sami pokrenu,  ostaće zauvek zabeleženi na vernim fotografijama koje ćete i sami poželeti da uramite i da držite reprezentativno u Vašoj kancelariji. Te fotografije biće mali, ali efektni vizuelni podsetnik na uspeh Vaše firme i na Vaš lični uspeh. Zato, nemojte rizikovati i nadati se da će određeni zaposleni u Vašoj firmi uspeti da se snađe i da zabeleži svaki ključan trenutak ovog događaja, pozovite nas i budite mirni. Budite spokojni i uživajte u celom događanju koje nikada neće pasti u zaborav.

Možda je masovnost publike, koja bi trebala da isprati predavanje koje organizuje Vaša firma, Vaše udruženje, jedna od glavnih stvari koje trebaju da se fotografišu? Da li ste svesni koliko nekada loš ugao, osvetljenje, i sam kadar mogu učiniti da na fotografiji izgleda kao da ima upola ljudi manje nego što je  zapravo bilo? Ili, pak upola ljudi više! J Znate li koliko često svako od nas ume da napravi, sasvim slučajno, određenu grimasu prilikom nekog ozbiljnog govora kada nas u potpunosti ponese neka tema? Nekada je ta grimasa pozitivna i pokazuje koliko smo se zapravo uneli u ceo događaj i koliko smo se zapravo posvetili celoj priči, pokazuje našu posvećenost i ozbiljnost. To je fotografija koja se traži na takvim predavanjima i mi umemo da je uhvatimo! Isto tako,  verovatno znate da neke grimase koje amaterska ruka uhvati sasvim slučajno mogu delovati nepristojno, neozibljno i ponekad komično. Da li želite da, kada se vratite puni pozitivnih utisaka sa jednog takvog sjajnog stručnog seminara, otvorite fotografije i zateknete samo takve – komične i neozbiljne?  One koje uopšte ne predstavljaju realnu situaciju? Šta Vam je činiti sa tim fotografijama? Ne možete ih staviti u izveštaj niti iskoristi u daljem prenošenju stečenog znanja sa tog seminara jer će Vam se novi sluašoci smejati i celo predavanja će izgubiti ozbiljnost i smisao; ne možete uramiti fotografije i okačiti ih u kancelariju ili na bilo koje vidno mesto; ne možete ih iskoristiti da izradite kvalitetan promotivni materijal ili da pripremite prezentaciju na kompjuteru; suština je : ne možete ih iskoristiti uopšte! Koliko Vam se puta ovo desilo? Naše iskutvo sa mnogim firmama i kompanijama nam govori da se ovo dešava veoma često, otuda i velika potražnja upravo za ovom vrstom usluge koju nudimo.

Obezbedite sebi kvalitetne fotografije Vaših specijalnih poslovnih događaja koje možete iskoristiti na toliko mnogo načina – od dobre reklame za Vašu firmu (prezentacije, promocije, propagandni materijal) do neizostavnog materijala za izveštaje i dalje prenošenje informacija sa određenog događaja. Ne dozvolite da specijalni poslovni događaj prođe nezabležen, ili nekvalitetno zabeležen; jednostavno organizujte i pokrijte svaki detalj tog specijalnog i važnog dešavanja, jer samo tako ćete biti na dobitku, samo tako ćete biti zadovoljni i težiti ka daljem usavršavanju.

Pored samih skupova, ručkova, prezentacija, proslava godišnjice firme, sajmova, predavanja, okruglih stolova i sl. u ovu uslugu možemo navesti i fotografisanje Vašeg kolektiva. Ova usluga se veoma prirodno nadovezuje na celu priču, jer je obično na ovakvim dešavnjima skoro ceo kolektiv na okupu. Zato je najbolje iskoristi jedan ovakav događaj kada su svi zaposleni prisutni i u mogućnosti da izdvoje par minuta kako bi se kvalitetna grupna fotografija izradila. Svaki radnik je nedovojivi deo firme i na svoj način doprinosi njenom radu i daljem razvoju, zbog toga bi svi iz kolektiva trebali da se nađu na ovoj fotografiji koja na simobličan način prezentuje upravo dušu same kompanije. Iskoristite ovu priliku kada su svi na okupu, kada imaju vremena da se srede, da se nameste ispred logoa, ispred zaštitinog znaka firme i da poziraju pred profesionalnim fotografom. Takva jedna fotografija značiće ne samo firmi već svima.  Svi znamo da je važno raditi timski i podržavati se međusobno; i da ako je dobar odnos među zaposlenima da će se posao bolje obavljati, a kompanija stalno napredovati. Zbog toga su takođe važni ovi događaji, a kvalitetna fotografija koja je uspela da prikaže Vaš timski duh biće od velikog značaja za sve Vas.  Izradite nekoliko reperezentativnih fotografija Vaše firme na specijalnim poslovnim događajima i nekoliko fotografija njene duše – njenih zaposlenih i vrlo brzo ćete uvideti značaj same fotografije kako u marketingu tako i u samom povezivanju ljudi.