Fotografisanje poslovnog prostora

           korporativna fotografija

           U današenjem brzom i ludom vremenu, u kojem se navodno nema vremena ni za pauzu za kafu, pa u prodaji preovlađuju takozvane instant kafe „za poneti“, veliki deo naših života ispunjava sam marketing. Na koji način? Jednostavno reklame su svuda oko nas, izbombardovani smo njima, čak i onda kada ne želimo, kada mislimo da smo bezbedni, bez televizora i radija… dovoljno je da izađemo iz kuće kako bismo bacili smeće i veliki bilbord ispred barem će nam na delić sekunde okupirati pažnju i usaditi u podsvest neku ideju o tom i tom proizvodu. U ovom instant vremenu današnjice, marketing je nezaobilazno polje za sve one koji žele da razvijaju svoj posao. Veći deo marketinga danas čine reklame na televiziji, radiju, bilbordima i internetu. Za bilborde i internet, ali i novinsku štampu presudna je oblast kojom se mi bavimo – fotografija. Dobra fotografija je od neprocenjive važnosti za privlačenje pažnje. Možemo mi ovde uzalud trošiti reči, ali ako nemamo konkretne rezulatate u vidu kvalitetnih fotografija, reči nam ničemu ne služe. I ne samo ovde, na ovom sajtu,  već bilo gde, gde je reklama u pitanju. Koliko puta Vam je samo u običnim dnevnim novinama neki članak privukao pažnju samo zahvaljujući interesantnoj fotografiji? Verovatno je i u Vašem slučaju odgovor na ovo pitanje – mnogo puta.  Ovo se, pak, mnogo češće dešava na internetu gde na praktično na svakom „koraku“ imate neku reklamu, neku bombastičnu zanimljivu fotku, vrhunski obrađenu u najnovijim programima za obradu fotografija. Za čas će Vam neka privući pažnju i prosto Vas naterati da otvori određnu stranicu. Da ne govorimo koliko je važan kvalitet fotografija za bilborde, to je svima i više nego očigledno.

             Pređimo na suštinu ove teme – fotografisanje poslovnog prostora. Potražanja za ovom vrstom fotografija je prilično velika, a fotografije najčešće ljudi koriste upravo za web prezentacije. Svaka ugledna poslovna firma, udruženje ili organizacija, da bi razvila uspešno poslovanje mora imati svoj sajt, odnosno svoju web prezentaciju. To nekako dođe kao poslovna lična karta firme, ili još bolje kao cv iste. Kako mlađi tako i stariji ljudi današnjice, već su stvorili naviku da sve što ih zanima pre svega potraže na internetu. Ukoliko naiđu na jedino suvoparni tekstualni sadržaj, ta stranica ih može lako odbiti; a, da ne govorimo o lošim amaterskim fotografijama.

            Fotografisanje poslovnog prostora zahteva posebnu veštinu, osećaj za detalje, kadriranje, svetlost… za mnoštvo faktora. Međutim, hajde pre svega da vidimo šta sve to spada u poslovni prostor i za šta se sve te fotografije mogu upotrebiti. U poslovni prostor koji mi fotografišemo spadaju: kancelarije firmi, preduzeća; ordinacije; kongresne sale; lokali; kafići; sportske radnje; modne radnje; firzerski i ostali saloni za negu lepote; robne kuće; knjižare, i sl. Dakle, u fotografisanje poslovnog prostora spada svaki lokal ili objekat koji ima razvijen posao i potrebna mu je adekvatna reklama. Tu spadaju i sve samostalne delatnosti poput, npr. već navedenih salona za ulepšavanje, kojima je naprosto neophodno da prikažu izgled svog poslovnog prostora – uslove u kojima se tretmani rade… doduše, možda najviše potražnje ima za fotografisanjem kafića, restorana i klubova, zato što su ovde mladi ciljna grupa koju treba privući, a oni pre svih žele odmah da vide o čemu je reč.

            U zavisnosti od tematike Vašeg posla, mi fotografišemo prilagođavajući se uslovima i samoj priči. Ono što zapravo pokušavamo da kažemo je to da, nije isto ako je Vaš poslovni prostor, odnosno firma koja treba da se reklamira, npr.fabrika motornih traktora i nije isto ako je u pitanju popularni moderni kafić u centru grada. Ali, sve su to na neki način poslovni prostori koji se moraju na pravi način fotografisati zarad dobre reklame. Treba imati u vidu i kojoj ciljnoj grupi su fotografije namenjene, te shodno tome osmisliti fotografiju.

            Znajte da se produkt ove usluge – fotografija, može iskoristiti na više načina, a ne samo za internet prezentaciju. Kvalitetno urađene fotografije Vašeg poslovnog prostora se veoma lepo mogu iskoristi i za Vaš propagadni materijal, odnosno za flajere. Takođe, i za bilborde ili reklame u novinama, a o internet novinama da i ne govorimo. Imajte u vidu da je kvalitetna fotografija postavljena na pravo mesto 90% dobrog marketinga. Koji god da je posao i poslovni prostor u pitanju mi ćemo ga fotografisati na način koji ga najbolje i najvernije predstavlja, prema Vašim instrukcijama i namerama. Hajde da ostvarimo dobar posao zajedno!